000 | 01030nam 2200289 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 53413 | ||
090 | _a53413 | ||
100 | _a19931115d1991----k--y0pory5003----ba | ||
606 |
_9236149 _aEstratégias de aprendizagem |
||
606 |
_9236517 _aCompetências de raciocínio |
||
606 |
_9101685 _aDesenvolvimento cognitivo |
||
990 | _cLIVRO | ||
606 | _aCompetências de estudo | ||
606 |
_aMétodos pedagógicos _9236443 |
||
801 | 0 |
_aPT _bUAVSD _gRPC |
|
101 | 0 | _aeng | |
710 | 1 | 2 |
_aOECD Conference, _f1989 |
702 | 1 |
_bStuart _aMaclure _4340 |
|
200 | 1 |
_ethinking to learn _eproceeedings of the 1989 OECD Conference [...] _gedited by Stuart Maclure, Peter Davies _forganized by the Centre for Educational Research and Innovation _aLearning to think |
|
675 |
_vBN _a371.3 _zpor |
||
102 | _aGB | ||
215 |
_cil _aXXVIII, 238 p. |
||
712 | 0 | 2 |
_aCentre for Educational Research and Information _4340 |
010 | _a0-08-040657-2 | ||
702 | 1 |
_aDavies _4340 _bPeter |
|
210 |
_cPergamon Press _d1991 _aOxford |
||
606 | _aDesenvolvimento das competências |