000 | 01020nam--2200301---4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 240178 | ||
090 | _a240178 | ||
100 | _a20110502d2006----k--y0pory5003----ba | ||
606 |
_9103358 _aEnsino superior |
||
606 |
_9237080 _aAlunos do ensino superior |
||
990 |
_cLIVRO _02 |
||
702 | 1 |
_4340 _bRay, _aLand _f1951- |
|
606 |
_aRendimento dos alunos _9239671 |
||
200 | 1 |
_aOvercoming barriers to student understanding _ethreshold concepts and troublesome knowledge _fed. by Jan H. F. Meyer and Ray Land |
|
010 |
_a0-415-37430-8 _bencadernado |
||
010 |
_bencadernado _a978-0-415-37430-9 |
||
210 |
_dcop. 2006 _aLondon _cRoutledge |
||
675 |
_vBN3 _zpor _a378.14:159.95 |
||
606 |
_aPrĂ¡ticas educativas _9237902 |
||
606 |
_aPapel dos professores _9236482 |
||
215 |
_cil. _aXXIII, 213 p. |
||
606 | _aTeoria do conhecimento | ||
606 |
_aPsicologia cognitiva _9113476 |
||
801 | 0 |
_gRPC _aPT _c20110503 _bUAVSD |
|
606 | _aPsicologia da aprendizagem | ||
102 | _aGB | ||
702 | 1 |
_bJan H. F., _aMeyer _4340 _f1946- |
|
101 | 0 | _aeng |