Normal view MARC view ISBD view
Marketing management : analysis, planning, implementation, and control / Philip Kotler
Autor: Kotler , Philip, (1931-)Língua: Inglês.País: Estados Unidos.ISBN: 0-13-261363-8.Edição: 9th edPublicação: Upper Saddle River (NJ) : Prentice Hall, cop. 1995Descrição: XL, 789, [50] p., pag. var. : il. col.Assunto : Estudos de mercado // Gestão de mercado // Planeamento estratégico // Gestão de marketingCDU: 658.8
Item type Current location Call number Vol info Copy number Status Date due Barcode Item holds
Livro Biblioteca da UA
Piso 2 (Geral)
658.8G.10.5.9ed (Browse shelf) 1 Available 97984
Livro Biblioteca da UA
Piso 2 (Geral)
658.8G.10.6.9ed (Browse shelf) 1 Available 97983
Livro Biblioteca da UA
Piso 2 (Geral)
658.8G.10.7.9ed (Browse shelf) 1 Checked out 23/07/2020 116513
Livro Biblioteca da UA
Depósito da Biblioteca
6D.8984.2.9ed (Browse shelf) 1 1 Available 116514
Livro Biblioteca da UA
Depósito da Biblioteca
6D.8984.3.9ed (Browse shelf) 1 2 Available 116515
Total holds: 0


© 2017 Universidade de Aveiro

Powered by Koha

// //]]>